Menu
Košík

Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku


Adresa k odeslání zboží:
KAMAX SLOVAKIA s. r. o.
Lomnická 279/7
094 12 Vechec
Slovenská republika
telefon: +421948554620
e-mail: kamax@kamax-shop.cz

5.1 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka a to do:
a) 14 dní ode dne:
1. převzetí zboží spotřebitelem podle bodu 3.4 a 3.5 těchto obchodních podmínek,
2. uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby,
b) 30 dnů ode dne uzavření smlouvy při nevyžádané návštěvě nebo v souvislosti s ní nebo na prodejní akci nebo v souvislosti s ní.

 5.2 Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle bodu 5.1 těchto obchodních podmínek se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel nejpozději poslední den lhůty odešle oznámení o odstoupení od smlouvy obchodníkovi.

 5.3 Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka, jejichž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 5.4 Obchodník je povinen do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel na základě nebo v souvislosti se smlouvou uzavřenou na dálku, smlouvou uzavřenou mimo provozní prostory obchodníka nebo s doplňkovou smlouvou včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků. Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli tyto platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při jejich úhradě; tím není dotčeno právo obchodníka dohodnout se se spotřebitelem na jiném způsobu úhrady, pokud spotřebiteli nebudou v souvislosti s úhradou účtovány žádné poplatky. Obchodník však není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem.

 5.4 Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka v listinné podobě, v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu, nebo zasláním e-mailu na adresu uvedenou v bodě 1.2 těchto obchodních podmínek. Spotřebitel k tomuto účelu může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který se nachází ke stažení na konci těchto obchodních podmínek zveřejněných na příslušné podstránce internetového obchodu.

 5.5 Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka nese spotřebitel jen náklady na vrácení zboží obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, nese i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.

 5.6 Spotřebitel je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka zaslat zboží zpět nebo předat zboží obchodníkovi nebo osobě určené obchodníkem k převzetí zboží; to neplatí, jestliže obchodník navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty.

 5.7 Obchodník není povinen při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka, jejichž předmětem je dodání zboží, vrátit spotřebiteli platby před tím, než je mu zboží doručeno, nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět obchodníkovi, ledaže obchodník navrhne, že zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby.

 5.8 Spotřebitel nemá právo na odstoupení od Smlouvy jejímž předmětem je:
a) poskytnutí služby, pokud:
1. došlo k úplnému poskytnutí služby a
2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu,
b) dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
c) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
d) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

 5.9 Spotřebitel je povinen uhradit obchodníkovi cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka, jejímž předmětem je poskytnutí objednané služby a před zahájením poskytování plnění spotřebitel udělil obchodníkovi výslovný souhlas se zahájením poskytování.
Produkt momentálně není na skladě. Zadejte svou e-mailovou adresu níže a my vás budeme informovat, jakmile bude produkt dostupný.
Emailová adresa